Blog- Archív

Tutorial

Tutorial
Pimp your Skirt

Horgolós szótár- rövidítések

Törzsvendégek/ Stammgäste

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.
Sonntag, September 05, 2010

Nyári ünnep a Születésházban

Tegnap délután a münsteri Születésházban voltunk nyári fesztiválon. Természetesen elfelejtettük vinni a fényképezögépet, így ezt a képet az internetröl szedtem le a Születésház jubileumi prospektusában van benne. Legkisebb gyermekünk is kapott egy ilyen zászlócskát, rajta a neve és a születési dátuma. Beate (vele születem a születésházból) elárulta a titkot: minden évnek egy saját színe van, így csak a megfelelö színt kellett megtalálnunk és aztán már könnyebb volt a keresés is merthogy nem sorrendben vannak ám a zászlócskák :) több mint 800 baba született a 10 éves fennálása alatt a Születésházban ill. otthon, merthogy a 4 bába otthonszülést is vállal (mi is így kerültünk kapcsolatba a Születésházzal). 2010-nek erös középkék a színe, meg is találtuk gyorsan kár, hogy bénák vagyunk és nem tudtuk lefotózni, majd jövöre!

Emlékszem, amikor 2 hónappal ezelött (merthogy ma két hónapja született Nalani) vagyis nem egészen mert 1 órával éjfél után született, tehát július 4-én, felhívtam Beatét délután 6-kor, hogy megrepedt a magzatburok, mondta, hogy épp egy szülésröl ért haza, de nyugi, ott csak második bábaként volt jelen, teljesen fitt. (a második bába a szülésnél amolyan dúlaszerepben van ill. szabad kétkéz :) és ha a helyzet megkívánja, akkor együtt dönt az elsöbábával- övé a felelösség). Na a lényeg, hogy a július 4-én született baba, szintén kislány- Mia- zászlócskája is ott volt Nalanié mellett, söt volt még egy baba, aki július 7-én született és rendkívül sok, aki augusztusban! Azt hiszem a jelenlévök közül a legfiatalabb baba aug. 26-án született, láttam, ahogy az apukája fotózza a zászlócskáját, karjában a picivel (bezzeg ö nem volt olyan béna, mint mi, hogy nem vittük a fotómasinát).

Milyen volt az ünnepség vagyis a nyári fesztivál maga? Elöször is szuper idöt fogtunk ki, sütött a nap, kellemesen meleg volt, kint voltunk a Születésház parkolóában ill kertjében, jó volt a hangulat, kötetlen és valahogy érezni lehetett, hogy mindenki "egy húron pendül". Azért valljuk be egy otthonszülös/ szüeltésházas társaságnak megvannak a külsö jelei is, egy kicsit alternatívak :D Pl. majdnem minden babán, kisgyereken volt valami sk kötött/ horgolt cucc. Pl. a picibabákon szinte kivétel nélkül sk kötött sapi ill. kiscipö volt. A mi esernyökocsinkkal egyetemben összesen 4 babakocsi volt :D rengeteg hordozókendö, csatos hordozó. Anyukák fesztelenül szoptattak a társaság közepén, söt volt egy páros, akik úgy értek oda, hogy anyuka menet közben szoptatta a babáját :) Komolyan mondom jól esett ott lenni, végre nem én voltam a hordozókendömmel a látványosság, mert majdnem minden családnál volt egy :) Láttam élöben egy rubinrot indiot, hú azannya de szép az a kendö! Rajtam Nalani az aktuális kedvenc kendömben volt (JPMBB- szürke-pink) végigaludta az egészet, pedig volt afrikai dobpergös zenekar, varázsló, gyerekzsivaj... azt csak félve említem meg, hogy sk sütik voltak és bioüdítök,- gyümölcslevek :D a fiúk ráugrottak egy mandulatortára, nem is csodalom, valami nagyon fincsi volt!
Már egy ideje ott voltunk, amikor megjelent Inka is a nagylányával Grétával. Inkát nem láttam juli vége óta, 1 hónapig nyaralt, nagyon jó volt újra találkozni vele (ö volt a második bába jelen a szülésemnél és ö csinálta végig a terhesgondozást ill utógondozást is). Viccesen megkérdezte, hogy "Na nem kérdeztek még rá a hordozókendödre?" Mire én meg, dehogynem, várom, hogy visszajöjjön a nöci épp :) Az úgy volt, hogy megszólított egy anyuka, hogy micsoda szuper kötésben van rajtam a kicsi, nem mutatnám-e meg neki (rajta is kendö volt ám!), van nála egy rugalmas is, csak épp kölcsönadta, de visszaszerzi és visszajön, ugye még nem menni készülünk? Aztán visszajött és megmutattam neki a kötést.
Vittünk ám Beaténak köszönetképp meglepiajándékcsomagot is, de azt majd a következö bejegyzésben írom le.

0 megjegyzés/ Kommentare :

Haftungsausschluss

A linkekre mutató oldalak tartalmáért kizárólag az adott oldal tulajdonosa/ szerkesztöje felelös. Ezennel nyomatékosan elkülönülök az ezen a blogon a linkekre mutató oldalak tartalmától valamint az oldalakon található esetleges további linkekre mutató internetoldalak tartalmától is. Továbbiakban szeretném még megjegyezni, hogy az ezen a blogon található szövegek és képek, hacsak masként nincs megjelölve, az én tulajdonomat képezik, ezáltal szerzöi joggal védettek. Ebböl kifolyólag ezeket nem szabad az én nyomatékos belegyezésem nélkül (részlegesen sem) másolni vagy más célokra felhasználni.

Für die Inhalte der verlinkten Seiten sind ausschließlich die jeweiligen Inhaber/Betreiber verantwortlich. Ich distanziere mich hiermit ausdrücklich von den Inhalten sämtlicher in diesem Blog verlinkten Webseiten, sowie den dort zu findenden weiterführenden Links und mache mir die jeweiligen Inhalte nicht zu eigen. Ferner möchte ich anmerken, dass alle Texte und Fotos, sofern nicht anders gekennzeichnet, mein Eigentum sind und somit urheberrechtlich geschützt. Folglich dürfen sie nicht ohne meine ausdrückliche Erlaubnis (auch nicht teilweise) kopiert oder weiter verwendet werden.

About Me

Mein Foto
Hena
NRW, Germany
37 év. Három fiúcska egy lányka és egy férj. Kötötük, varrógép. Fözökanál, könyvek. 37 Jahre, drei Buben und ein Mädel, ein Mann. Stricknadeln, Nähmaschine. Kochlöffel, Bücher.
Mein Profil vollständig anzeigen
A férjem kedvéért németül is.
Meinem Mann zuliebe, auch auf Deutsch.

a hét fotója/ Bild der Woche

a hét fotója/ Bild der Woche

Ezt olvasom épp/ das lese ich

Ezt olvasom épp/ das lese ich

Látogatók/ Besucher

Kötött, horgolt/ Gestrickt, gehäkelt

Summe

Top 10