Tutorial

Tutorial
Pimp your Skirt

Horgolós szótár- rövidítések

Törzsvendégek/ Stammgäste

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.
Donnerstag, September 29, 2011

English Tweed meet Russian Lace

Készen lett a tweed kendöm. Nem újdonság, már készen van jó ideje. Írtam viszont azt is, hogy úgy érzem, még nem elég nagy. Aztán arról is beszámoltam, hogy fonalboltban jártam pár hete, a hiányzó gombolyagok miatt és nem jártam sikerrel, viszont vettem mást. Aztán itthon szétnéztem a neten, hol találok még a hiányzó fonalból, így rendeltem. Míg megérkeztek a gombolyagok, addig kerestem kutattam "A" csipke után, amivel be szeretném fejezni. Egy kedves fórumtársam linkelte aztán be azt az orosz oldalt, ahol csodás dolgok vannak feltéve és elsö ránézésre megtaláltam, azt amit kerestem.

Mein Tweed-Tuch ist fertig geworden. Na ja das ist ja keine Neuigkeit, es ist schon seit einiger Zeit fertig. Ich habe schon aber geschrieben, dass ich noch nicht zufrieden mit der Größe bin. Dann habe darüber auch berichtet, dass ich im Wollgeschäft war, um Nachschub zu holen, wo ich leider nicht erfolgreich war, habe aber was anderes gekauft. Zuhause dann habe ich im Internet die restlichen Knäuel bestellt und bis die Lieferung gekommen ist, habe ich nach "DER" Spitze gesucht, mit der ich das Tuch abschließen wollte. Letzlich hat eine nette Forummitglied diese russische Seite verlinkt, in der ich auf dem ersten Blick DIE Spitze gefunden habe.






A minta a már ismert South Bay Shawlette változata. Vicces, Mrs.Yarnart is szintén ezt a mintát választotta és gyönyörü színekböl horgolta meg, nézzétek meg, fantasztikusan szép lett!
Voltaképpen a khaki színü télikabátomhoz horgoltam ezt a kendöt, mindenképp nagyot szerettem volna, hogy tudjam vállkendöként és sálként is hordani a kabát fölött is. Tényleg nagy lett :) Nem is blokkoltam, de mindjárt nekiállok. A fotók tehát a még blokkolatlan kendöröl készültek. 

Das Muster ist die Variante der bekannten South Bay Shawlette. Witzig, Mrs. Yarnart hat auch dieses Muster für ihr wunderschönen Tuch verwendet, schaut euch es an, es ist wahnsinnig schön geworden!
Eigentlich habe ich dieses Tuch zu meinem khakifarbenen Wintermantel gehäkelt. Ich wollte unbedingt ein großes Tuch haben, damit ich es über dem Mantel sowohl als Schultertuch, und als auch Schal tragen kann. Es ist wirklich groß geworden :) Ich habe das Tuch nocht nicht mal gespannt, ich mache es dann gleich. Also die Bilder sind von noch ungespannten Tuch gemacht.






English Tweed meet Russian Lace

Anyag/ Material: 
          Lana Grossa Lord 70% merinogyapjú, 20% selyem, 10% poliamid/ 70% Merino, 20% Seide, 10% Polyamid
          50 g= 120 m, 5 - 5,5 kötötüméret/ Stricknadel                             
          Lana Grossa Diverso 52% merino extrafinom, 23% baby alpaka, 25% poliamid/ 52% Merino Extrafine, 23% Baby Alpaca, 25% Polyamid
          50 g= 150 m, 5,5 - 6 kötötüméret/ Stricknadel

Minta/ Muster: Elise Shawl, Russian Lace
Méret/ Größe: 200 x 110 cm blokkolás elött/ vor dem Spannen
Horgolótü/ Häkelnadel: 8 mm
Felhasznált mennyiség/ Verbrauchte Menge: Lord: 263 g, Diverso: 121 g

6 megjegyzés/ Kommentare :

MrsYarnart hat gesagt…

hú, de szép lett! azzal a fekete csipkével nagyon különleges, nőies és dramatikus az összhatás! mintha nem is ugyanazt a kendőt készítettük volna el :)

Tündérlátta hat gesagt…

Hena valami meseszép!!! Így engedélyt is kérek lenyúlni a mintát.. nagyszerű ajándék lesz az óvónéniknek!

Hena hat gesagt…

Köszönöm! Annyira érdekes, hogy egy szín, fonaltípus- vastagság, más szélminta mennyire más kendöt eredményez, ugye? Amikor a próbababán fotóztam, rögtön valami Anna-Karenina- filmjelenet ugrott be, olyan hatalmas, úgy néz ki a mint egy köpeny :)
Tényleg dramatikus, egészen sötétbarna a csipke és mivel este/ éjjel horgoltam, iszonyú lassan is haladtam, a fonal nem valami horgolóbarát és a szemeket sem igen láttam... viszont hihetetlenül, lágy és puha és finom....

Hena hat gesagt…

Kata neked is köszönöm! Szerintem nagyon szép ajándék lesz az ovónöknek, ilyenkor sajnálom, hogy nem vagyok az és nem te vagy az egyik anyuka a csoportból :D

Irenka hat gesagt…

Nőies és dramatikus - nagyon jól illenek erre a kendőre. Tetszik, viseld egészséggel!

Timici hat gesagt…

szuper jól néz ki a kendőd! Te pedig nagyon csinos vagy!!!:)

Haftungsausschluss

A linkekre mutató oldalak tartalmáért kizárólag az adott oldal tulajdonosa/ szerkesztöje felelös. Ezennel nyomatékosan elkülönülök az ezen a blogon a linkekre mutató oldalak tartalmától valamint az oldalakon található esetleges további linkekre mutató internetoldalak tartalmától is. Továbbiakban szeretném még megjegyezni, hogy az ezen a blogon található szövegek és képek, hacsak masként nincs megjelölve, az én tulajdonomat képezik, ezáltal szerzöi joggal védettek. Ebböl kifolyólag ezeket nem szabad az én nyomatékos belegyezésem nélkül (részlegesen sem) másolni vagy más célokra felhasználni.

Für die Inhalte der verlinkten Seiten sind ausschließlich die jeweiligen Inhaber/Betreiber verantwortlich. Ich distanziere mich hiermit ausdrücklich von den Inhalten sämtlicher in diesem Blog verlinkten Webseiten, sowie den dort zu findenden weiterführenden Links und mache mir die jeweiligen Inhalte nicht zu eigen. Ferner möchte ich anmerken, dass alle Texte und Fotos, sofern nicht anders gekennzeichnet, mein Eigentum sind und somit urheberrechtlich geschützt. Folglich dürfen sie nicht ohne meine ausdrückliche Erlaubnis (auch nicht teilweise) kopiert oder weiter verwendet werden.

About Me

Mein Foto
Hena
NRW, Germany
37 év. Három fiúcska egy lányka és egy férj. Kötötük, varrógép. Fözökanál, könyvek. 37 Jahre, drei Buben und ein Mädel, ein Mann. Stricknadeln, Nähmaschine. Kochlöffel, Bücher.
Mein Profil vollständig anzeigen
A férjem kedvéért németül is.
Meinem Mann zuliebe, auch auf Deutsch.

a hét fotója/ Bild der Woche

a hét fotója/ Bild der Woche

Ezt olvasom épp/ das lese ich

Ezt olvasom épp/ das lese ich

Látogatók/ Besucher

Kötött, horgolt/ Gestrickt, gehäkelt

Summe

Top 10