Tutorial

Tutorial
Pimp your Skirt

Horgolós szótár- rövidítések

Törzsvendégek/ Stammgäste

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.
Dienstag, Dezember 31, 2013

Ajándékom/ Mein Geschenk

A karácsonyi meglepetés ajándékomat Ronimamitól kaptam. Bevallom az izgalmaknak az a része, hogy vajon én kitöl kapok makd ajándékot, teljesen elfelejtödött :D annyira azon voltam, hogy amit én készítek az jó legyen, idöben elkészülöjön, hogy teljesen kimaradt az azon való töprengés, hogy engem vajon ki húzott :D
Mein Wichteln-Weihnachtsgeschenk kam von Ronimami. Ich muss ehrlich gestehen, ich habe total vergessen Gedanken darüber zu machen, wer mir wohl ein Geschenk machen wird :D Ich war so sehr mit meinem Geschenk beschäftigt, ob es rechtzeitig fertig wird, ob es gefallen wird, ob die Farbe passen wird und und, und....


Egészen addig, amíg meg nem kaptam a csomagom :) Csak azért tudtam több, mint 2 hetet várni a bontással, mert biztos voltam benne, hogy amit kapok, az csodás lesz. Nem csalódtam, söt!!! Gyönyörüszép kis táskát kaptam, rettentö boldoggá tett, nagyon nagyon örülök neki!

... so lange, bis ich eines Tages ein Päckchen bekommen habe :) Ich musste noch mehr als zwei Wochen mit der Auspackerei warten, aber nach dem ich den Absender gesehen habe, war es für mich auch egal, ich wusste, es ist Wurst was drin steckt es ist bestimmt wunderschön. So war es dann auch!!! Ich habe ein wunderschönes Täschchen bekomme. Ich bin soooo glücklich!


A kívánságlistában azt adtam meg, hogy nagyon szeretnék egy olyan kis táskaféleséget, aminek van pántja, belefér egy gombócnyi fonal és az aktuális darab. Magammal vihetem bárhová de a kanapén is hagyhatom, biztonságban van a munkám a gyerekektöl :D azt hiszem a kívánságom tényleg teljesült!

Auf dem Wunschzettel habe ich angegeben, dass ich ein kleines Ding- eine Minitasche möchte, in der ich mein aktuelles Strick- oder Häkelzeug+ Zubehör :D von meinen Kinder sicher verstauen und sie auch mitnehmen kann. Ich glaube, mein Wunsch wurde wirklich erfüllt!


Nagyon szépen köszönöm drága Roni ezt a gyönyörüséget!

Ich danke es Dir vom ganzen Herzen, liebe Roni!

0 megjegyzés/ Kommentare :

Haftungsausschluss

A linkekre mutató oldalak tartalmáért kizárólag az adott oldal tulajdonosa/ szerkesztöje felelös. Ezennel nyomatékosan elkülönülök az ezen a blogon a linkekre mutató oldalak tartalmától valamint az oldalakon található esetleges további linkekre mutató internetoldalak tartalmától is. Továbbiakban szeretném még megjegyezni, hogy az ezen a blogon található szövegek és képek, hacsak masként nincs megjelölve, az én tulajdonomat képezik, ezáltal szerzöi joggal védettek. Ebböl kifolyólag ezeket nem szabad az én nyomatékos belegyezésem nélkül (részlegesen sem) másolni vagy más célokra felhasználni.

Für die Inhalte der verlinkten Seiten sind ausschließlich die jeweiligen Inhaber/Betreiber verantwortlich. Ich distanziere mich hiermit ausdrücklich von den Inhalten sämtlicher in diesem Blog verlinkten Webseiten, sowie den dort zu findenden weiterführenden Links und mache mir die jeweiligen Inhalte nicht zu eigen. Ferner möchte ich anmerken, dass alle Texte und Fotos, sofern nicht anders gekennzeichnet, mein Eigentum sind und somit urheberrechtlich geschützt. Folglich dürfen sie nicht ohne meine ausdrückliche Erlaubnis (auch nicht teilweise) kopiert oder weiter verwendet werden.

About Me

Mein Foto
Hena
NRW, Germany
37 év. Három fiúcska egy lányka és egy férj. Kötötük, varrógép. Fözökanál, könyvek. 37 Jahre, drei Buben und ein Mädel, ein Mann. Stricknadeln, Nähmaschine. Kochlöffel, Bücher.
Mein Profil vollständig anzeigen
A férjem kedvéért németül is.
Meinem Mann zuliebe, auch auf Deutsch.

a hét fotója/ Bild der Woche

a hét fotója/ Bild der Woche

Ezt olvasom épp/ das lese ich

Ezt olvasom épp/ das lese ich

Látogatók/ Besucher

Kötött, horgolt/ Gestrickt, gehäkelt

Summe

Top 10